duminică, 22 mai 2011

trei oameni de perdea: compoziţie cubică

actul I

se chinuia lumina să-şi farmece orbii
aveau pleoapele fierbinţi

ţi-am spus într-una te iubesc
azi cred c-am secat

pumnii cu mere înfloresc
degete între verbe şi vertebre

sus-jos sus în josul
tălpi de liftieră
învaţă pe de rost liniştea dintre etaje


actul II

abuzam de o sticlă goală
aerul din ea nu vroia neam să iasă afară
dacă spargi sticla, te omor

vreau să-mi facă bunica cremă de cacao
azi o să ningă pe după-amiază,scrie-n ziar

vreau să îmi facă
nu nu cred să ningă

cacao! vreau să îmi facă
îţi fac eu, îmbracă-te azi ninge citeşte
nu nu îmi faci tu/ vreau să îmi facă
nu se poate/ nici măcar un fulg

vreau
nu mai vrei nimic/trebuie iar să cumpărăm lemne

bucătăria asta-i aşa de gri
e întunecoasă nu gri/ e întuneric şi încă
nu ninge nici un

vreau
fulg/ ah da cacao, vrei cacao
nu cred/ dragă să mai avem, nu ştiu cum o facea

vreau
o cacao cu morţii, cer prea mult

draga mea
ai înnebunit/
e imposibil să ningă


2011-02-22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu