duminică, 22 mai 2011

intimitate

ți-am spus aici la mașina asta veche de scris am să îți scriu povestea
mi-ai spus aici pe gardul ăsta vechi am să îți scrijelesc numele
desigur că nimic din toate astea nu a fost adevărat

ryan şi noi am vrea o sylvia plath

e un timp prielnic
sa tânjești după tine
să te speli în sângele tău
nicio compatibilitate nu știe sensul cuvintelor din adevărata poveste

mi-ai spus aici pe banca asta îmi vei spune că mă iubești
desigur că nimic din toate astea nu s-a întâmplat

din timpul ăsta e prielnic să muști iubito
pe timpul ăsta e prielnic să îl asculți la ureche
aici nu e momentul să te urci într-un tren oarecare

păstrează-mă acasă într-o pungă cu ciocolată de crăciun
la ora asta trebuie să te împarți în mai multe puncte cardinale
dar nici o compatibilitate nu-ți va fura direcția

e timp prielnic
să bei în tine ceai roșu
să-ți faci din coloană brad
și din vertebre daruri pentru cei morți


ți-am spus aici în colțul asta am să aprind tămâie dimineața
mi-ai spus aici pe obrajii tăi se va citi printre rânduri
o carte udă și câteva șine de tren

2010-12-21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu