duminică, 25 iulie 2010

azi



ma lasi sa te leg de mine cu sfoara

sa-mi înmoi degetele în cerneala
sa las amprente pe corpul tau

corpu-mi degaja racoarea exilului
o nebunie o stare latenta
valsul beat al pasarii oarbe

dezbraca-te
azi vreau sa îti dau din oasele mele
dor îngrozitor vei simti în ele focul
în fiecare si-a facut casa cîte un pitic

sira spinarii e un bloc turn în care stau
oamenii pe care i-am iubit
în ordine de sus în jos
au lift jongleaza cu mine cum vor

descalta-te
azi vreau sa îti împrumut talpile mele
vreau sa simti locurile în care am crescut

miroase-mi mîinile
miros a patimi

ma lasi sa leg de tine coloniile mele de furnici
sa le strivesc pe fiecare de trupul tau galbejit
în noi miroase a alune prajite
în mine a vin alb

zboara pasari mai multe pasari fara ochii
ramîn doar pene spînzurate înmuiate-n vin
si urme firave de gheare
în interiorul plamînilor mei vii

aprinde-ti o tigara
vreau sa îti dau putin din nebunia mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu